Haberler

Su borularındaki karbon monoksit, mülteci barınaklarında birkaç kişiyi zehirledi

Su borularındaki karbon monoksit, mülteci barınaklarında birkaç kişiyi zehirledi


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Mülteci barınaklarındaki birçok insan nargile zehirlenmesinden muzdarip
Uzmanlar tekrar tekrar karbon monoksitin yol açtığı tehlikelere karşı uyarıyor. Kokusuz ve tatsız gaz Almanya'da her yıl yüzlerce ölüme neden oluyor. Bir mülteci barınağındaki birkaç kişi karbon monoksitin ne kadar tehlikeli olabileceğini bulmak zorundaydı. Nargile içerken kendilerini zehirlediler.

Karbon monoksitten sağlık riskleri
Uzmanlar sürekli olarak karbon monoksit (CO) tehlikelerini hafife almaya karşı uyarıyorlar. Kokusuz, tatsız ve yanıcı gaz, örneğin, odun, kömür veya gaz gibi malzemeler, örneğin kapalı odalarda veya arızalı gaz ısıtıcıları durumunda yeterli oksijen olmadan yandığında ortaya çıkar. Birçok kişi tarafından bilinmeyen: Shisha sigara içimi de karbon monoksit zehirlenmesi riski taşır. Birkaç kişi bu ilk elden Kuzey Ren Vestfalya'daki mülteci evinde yaşamış.

Saf tesadüf daha da kötüleşti
Görünüşe göre saf tesadüf daha kötü şeyleri önledi: dpa haber ajansının bildirdiği gibi, Gütersloh (Kuzey Ren-Vestfalya) yakınlarındaki Harsewinkel'de bir mülteci evinin birkaç sakinleri havalandırılmamış bir odada iki su borusunun dumanı ile zehirlendi.

Bilgilere göre, semptomlar sadece, başka bir sakinin elinin yaralanmaları nedeniyle konaklamaya gelen kurtarma çalışanları, yüksek karbon monoksit konsantrasyonu nedeniyle ölçüm cihazlarını devirdiği için fark edildi.

Etkilenen insanlar - dört erkek ve üç kadın - Pazar gecesi derhal hastaneye kaldırıldı.

Kokusuz gazdan yüzlerce ölüm
Karbon monoksit, özellikle kapalı odalarda ve daha yüksek konsantrasyonlarda zehirlenmeye neden olabilir. Kimyasal bileşik kokusuz olduğundan, hastalar genellikle gazı soluduklarını fark etmezler.

Zehirlenme, baş ağrısı, baş dönmesi, hızlı kalp atışı, nefes darlığı, bulantı ve bilinç kaybı ve hatta boğulma nedeniyle ölüm gibi semptomlara yol açar.

Her yıl Almanya'da yüzlerce insan karbon monoksit zehirlenmesinden ölmektedir. Kısa bir süre önce, Bavyera'daki altı genç karbon monoksit zehirlenmesinden öldü. (Ad)

Yazar ve kaynak bilgileri



Video: PVC greenhouse in a day DIY (Haziran 2022).


Yorumlar:

  1. Grenville

    Sonum, üzgünüm, ama kesinlikle bana yaklaşmıyor. Başka kim, neyi isteyebilir?

  2. Gazragore

    Cümle nedir ... süper, harika fikir

  3. Wymer

    Bence yanılıyorsun. Giriş tartışacağız. Bana PM'de yaz, konuşacağız.

  4. Flavius

    Bravo süper fikir

  5. Enkoodabaoo

    Ayrıca senin mükemmel ifaden olmadan yapacağımızı



Bir mesaj yaz